sábado, 2 de enero de 2010

Feliç2010

Acabat el 2009, m'he adonat de tot el què m'ha fet canviar oomençar la universitat.
He pugut aprendre moltissimes coses. En relació a l'assignatura de les TIC, m'ha sorprès molt que les tecnologies no només siguin tot allò artefactual, és a dir tot allò que és físic, tot tot tot el què ens rodeja forma part de les tecnologies, fins i tot els símbols. A més a més,pot arribar a ser una eina molt necessària per la nostre feina. També he aprés que s'ha de donar una bona interpretació a les tecnolgies, i saber quan i com és el moment de utilitzar-les.
El taller de la contrapublicitat també em va ensenyar moltes coses, és imprescindible crear a persones crítiques i pensants davant d'un món tan bombardejat per anuncis i influències de tot tipus.

En relació a la feria de la última classe, va ser interessant veure els diferents projectes dels altres grups, d'una manera o altra, ens vem adonar dels diferents sectors amb més risc d'exclusió, i de quina manera es podria intervenir. A més a més, a l'hora de desenvolupar el projecte del meu grup, va ser una experiència molt bona, i vaig observar que realitzar activitats dinàmiques i divertides tenen més bona entrada entre les persones.

En resum, crec que ha sigut una assignatura molt interessant i he pugut assimilar bastantes coses que abans desconeixia.

FELIÇ2010
Anna Montornès

No hay comentarios:

Publicar un comentario