miércoles, 28 de octubre de 2009

TECNOAUTOBIOGRAFIA

La meva tecnoautobiografia representa la meva relació amb les tecnologies des de el moment en què vai néixer. Simbolitza un viatge que comença a Badalona, la meva ciutat, i va passant per diverses imatges que tenen elements tecnològics. No només referits a coses matèrials, si no també altres tipos de tecnologies. Un exemple d'aquestes tecnologies que es pot veure en el video, serien:
- Organitzatives: L'escola, crec que té un paper important, ja que dominar la organització i l'agrupació. I és la primera tecnologia que interioritzem i ens ajuda posteriorment.
- Simbòliques: Un piercing, la religió o la publicitat.
- Biotecnologia: Tots els elements relacionats amb el menjar
- Artefactuals: Tots els transports.

Totes les persones estem permanentment en contacte amb qualsevol d'aquests tipos de tecnologia. Sería imposible viure sense elles..Per això ho he simbolitzat com un viatge, un viatge que ens acompanya i sempre ens permet tornar a casa.
A cada etapa de la meva vida, les tecnologies han tingut un paper diferent, com he dit abans, primer va ser l'escola..Després durant la meva asolescència va apareixa l'internet, com a font de socialització. I ara anys més tard, el campus virtual en la universitat.
Espero poder continua viatjant..

Anna

No hay comentarios:

Publicar un comentario